Nej fan, nu tar vi en liten konstpaus.

Publicerat: maj 12, 2009 i Uncategorized

Åker på en veckas kombinerad arbets- och nöjesresa till en av Storbritanniens större städer.

Det här var den första bild som kom upp när jag googlade ordet "London".

Det här var den första bild som kom upp när jag googlade ordet "London".

Hittar jag ett schysst internetcafé där man kan få sig en Double Diamond så sätter jag mig säkert och knattrar en stund. Annars hörs vi nästa vecka. Lägger med en Bergers långlista, så ni har nått att lyssna på till knypplingen och makramén. Allt gott. Vi hörs.

kommentarer
  1. Lasse W skriver:

    Jolly good ol’ chap!

  2. ÅkeM skriver:

    Bilden är så mycket London man kan få. Röd buss, röd telefonkiosk, taxi , Big Ben, två gubbar som står i vägen i gathörnet och det har nyss regnat. Hälsa Mr. Lowe

Kommentera

